2010. augusztus 10., kedd

3-4. hetem itthon




Kicsit elfoglalt voltam mostanában,mert anya megnyugtatására egyfolytában híznom kellett, úgyhogy nem nagyon volt időm írni, de azért dokumentáltuk az eseményeket:)

















Voltak nálam ugyanis a Dédszüleim és mindenki nagyot sírt- igaz a felnőttek meghatottságukban, én inkább a kaja miatt. De nagyon örültem neki, hogy eljöttek a hosszú útra,hogy lássanak engem.










Múlt héten Dóri nagynéni segített és úgy figyelte a légzésemet,hogy apáék kidobhatták volna a légzésfigyelőt:)

















Fürüdni továbba is szeretek, csak akkor rezegtetem a számat, ha már NAGGYYOOOOONN ÉHHHEEEESSSSS vagyok!!!!



















Már az első hetekben nagy sétákat teszek a környéken, ismerkedek a területtel, így a nagyszüleimmel és a kutyahaverokkal a kilátóhoz is eljutottam :)))


































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése